KEHON LISÄPAINOT

Nilkkapainot, rannepainot ja painoliivit ovat näppäriä välineitä lisäpainoharjoitteluun. Kehoon kiinnitettävillä lisäpainoilla pystyy suorittamaan samanlaisia liikkeitä kuin pelkällä kehonpainolla, mutta lisäpaino tuo liikkeeseen helposti lisää vastusta.

Nilkkapainot ovat oiva lisä tuomaan lisätehoa lenkkeilyyn ja jalkatreeniin. Pakarapotkut, reiden loitonnukset, lähennykset, koukistukset ja ojennukset suoritat helposti ja tehokkaasti kotona kiinnittämällä nilkkapainon tai vaikka kaksikin nilkkaan.

Rannepainoja käytetään ylävartalon jumpassa, olkapäiden kuntoutuksessa ja ne toimivat myös käsipainojen korvaajana. Rannepainot muuttavat tavallisen käsien pyörittelyn ja heiluttelun tehokkaaksi yläkroppatreeniksi - kokeile jumiutuneille hartioille!

Painoliivin tuoma vastus jakautuu tasaisesti pitkin kehoa, ja se sopiikin lähes kaikenlaisiin treeniliikkeisiin, joissa koko vartalo työskentelee: punnerrukset, leuanvedot, kyykyt, lankutukset, hyppyharjoittelu. Lenkillä painoliivi on miellyttävä, eikä se vaikuta jalkojen liikerataan toisin kuin nilkkapainot saattavat tehdä. 

Tutustu Kuntokaupan laajaan valikoimaan ja tilaa sopivat lisäpainot tuomaan vaihtelua treeniin!
Järjestys: