Toimitusehdot

Kuntokauppa.fi -verkkokauppaa ylläpitää Suomen Kuntokauppa.
Suomen Kuntokauppa on Jymir Oy:n (Y-tunnus 2147624-3) virallinen aputoiminimi.

Asiakaspalvelu
Puhelin: 045 2780 820
Sähköposti: asiakaspalvelu@kuntokauppa.fi

Käynti- ja postiosoite:
Suomen Kuntokauppa
Kohmankaari 3
33310 Tampere

Tiivistelmä ehdoista:

1. Kaikki tuotteet ja hinnat löytyvät verkkohinnastostamme.

2. Tilaukset toimitetaan kuljetettavaksi pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Saatavuusongelmien vuoksi joissakin tuotteissa toimitus voi viivästyä. Ennakkotilauksena myytävillä tuotteilla toimitusaika voi olla useita viikkoja.

2. Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat.

3. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

4. Maksutapoina ovat ennakkomaksu, Nordean e-maksu, Osuuspankin verkkomaksupainike, Danske Pankin verkkomaksu, sekä Paytrailin tarjoamat verkkopankki-, luottokorttimaksut ja Klarnan tili-, osamaksulla- ja laskulla- maksuvaihtoehdot. Lisäksi noudettaessa myymälästä on mahdollisuus maksaa käteisellä ja pankki- tai luottokortilla.

5. Asiakas valitsee toimitustavan tehdessään tilausta. Suomen Kuntokauppa vastaa siitä, että toimitus vastaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa. Toimituskulu laskutetaan tilaamisen yhteydessä.

6. Jos tuotteella on takuu, tuotteen takuuaika on mainittu verkkokaupassamme.

7. Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää takuuta tai virhevastuuta varten.

8. Jos asiakas saa kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen, on asiakkaan reklamoitava siitä välittömästi sekä kuljetusyhtiölle että Suomen Kuntokaupalle.

10. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Palautuksissa on käytettävä palautuslomaketta, joka löytyy sivuiltamme.

Yksityiskohtaiset ehdot:

1. Tilaaminen

1.1 Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa

a) Kuluttajana nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

b) Yritysasiakkaana yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

1.2 Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat toimituksia. Voimassa olevat sopimusehdot ilmenevät osoitteesta: http://www.kuntokauppa.fi/terms_and_conditions.php

1.3 Jymir Oy:n tilaajarekisteri on luottamuksellinen ja Jymir Oy:llä on oikeus käyttää sitä kuluttajansuojalaissa säädetyllä tavalla.

1.4 Rekisteröitynyt asiakas voi kirjautua ja tilata vanhoilla tunnuksilla. Asiakkaan tilatessa ensimmäistä kertaa hänelle luodaan tunnukset ja yhteystiedot lisätään Suomen Kuntokaupan asiakasrekisteriin.

1.5 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Jymir Oy:n yhteystiedot löytyvät näistä toimitusehdoista.

1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen.

1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

1.8 Jymir Oy:n vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista tai jos tilausta ei muuten kyetä toimittamaan, rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

1.9 Kaikki Jymir Oy:n myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme.

1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Jymir Oy:lle. Palautuksissa käytetään palautuslomaketta, joka löytyy Kuntokaupan sivuilta.

1.11 Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa Jymir Oy voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

1.12 Jymir Oy ei ole vastuussa valmistajien sivuilla olevista tiedoista.

1.13 Jymir Oy varaa oikeuden valikoida asiakkaansa.

2. Hinnat

2.1 Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimitusta.

2.2 Toimituskulut määritetään tilauksen vahvistamisen yhteydessä riippuen toimitustavasta sekä tilauksen painosta ja koosta.

2.3 Asiakas saa tuotteen tilaamallaan hinnalla. Katso ehto 1.11.

2.4 Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät kotisivuillamme. Tuotetietovirheen takia tehtävä palautus on myös asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Asiakkaan tulee havaita virhe kohtuullisessa ajassa.

2.5 Selvissä hintavirhetapauksissa Jymir Oy voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

3. Toimitus

3.1 Jymir Oy toimittaa tuotteitaan asiakkailleen keskimäärin 1-5 työpäivän käsittelyajalla, jos asiasta ei ole erikseen mainittu. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. Posti ja Matkahuolto kuljettavat paketit yleensä 1-2 päivässä perille. Pyrimme ilmoittamaan, jos tuotteen käsittelyaika on enemmän kuin 5 päivää. Osalla erikoistilaus- tai uutuustuotteilla on pidempi toimitusaika. Myös ennakkotilauksena myydyissä tuotteissa toimitusaika on luonnollisesti pidempi.

3.2 Tavaran kuljetuksen aikana Jymir Oy:ltä asiakkaalle on Jymir Oy vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Tavaran kuljetuksen aikana asiakkaalta Jymir Oy:lle on asiakas tai kuljetusyhtiö vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Kuluttajakaupassa vastuu tavaran vahingoittumisesta on Jymir Oy:llä kaikissa tapauksissa.

3.3 Jos asiakas saa kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen, on asiakkaan reklamoitava siitä välittömästi sekä kuljetusyhtiölle että Jymir Oy:lle.

3.3 Asiakkaan lähettäessä tavaraa Jymir Oy:lle esim. tuotepalautuksena on hänen säilytettävä palautusasiakirjat ja kuljetusyhtiön kuittikopio/seurantanumero ja käytettävä tuotepalautuslomaketta, joka löytyy sivuiltamme.

3.4 Yhden tuotteen huono saatavuus ei velvoita Jymir Oy:tä varaamaan muita samassa tilauksessa olevia tuotteita. Edellytämme, että tilauksessa heti saatavilla olevat tuotteet pitää voida toimittaa kuluttajalle viimeistään kolmen viikon kuluttua tilauksesta ja kuluttajan täytyy hyväksyä huonosti saatavilla olevan tuotteen jälkitoimitus tai tuotteen tilauksen peruuttaminen. Jymir Oy:llä on oikeus veloittaa jälkitoimituksen toimituskulut normaalisti.

3.5 Tilavuudeltaan tai painoltaan suuret lähetykset toimitetaan Kaukokiidon kuljetuksena. Tällöin Kotiovelle-toimitustapa tarkoittaa Kaukokiidon ehtojen mukaisesti tavaran toimittamista rakennuksen ulko-oven ulkopuolelle, jonka jälkeen asiakas on vastuussa tavaran vastaanottamisesta. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kotiovelle tilatut kuntolaitteet toimitetaan kerrostalon ala-ovelle. Asiakkaalla on mahdollisuus halutessaan tilata Kaukokiidon kantopalvelu erikseen lisämaksusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun ennen tilaamista.

3.6 Erityisalueille toimitettaessa voidaan toimituksesta veloittaa erillinen lisämaksu. Tällainen alue on esimerkiksi Suomenlinna, jonne tilatuista Kotiovelle ja Kotipihaan-toimituksista veloitamme Kaukokiidon lisäveloitusta vastaavan hinnan, joka on 120 euroa. Jos haluat varmistaa onko alueellasi erityishinnoittelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

4. Maksuehdot

4.1 Maksu tapahtuu käyttäen jotakin seuraavista vaihtoehdoista: ennakkomaksu, Nordean e-maksu, Osuuspankin verkkomaksupainike, Danske Pankin verkkomaksu, Paytrailin tarjoamat verkkopankki-, luottokorttimaksut sekä Klarnan tili-, osamaksulla- ja laskulla- maksuvaihtoehdot. Lisäksi noudettaessa on mahdollisuus maksaa käteisellä ja pankki- tai luottokortilla.

4.1.1 Maksut Luottokunnan kautta

Mikäli haluat maksaa Netsin (ent. luottokunta) maksutapojen kautta, Jymir Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Jymir Oy vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Oyj:lle.

Paytrail Oyj toimii Netsin kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
+358 600 41005

4.1.2 Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa muutoin kuin Nordean, Osuuspankin ja Sampo Pankin osalta. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


4.2 Suurilla yrityksillä, yhteisöillä, kunnilla ja valtiolla on mahdollisuus ostaa laskulla tietyin edellytyksin. Edellytysten täyttyessä myymme suoralla laskutuksella käyttäen maksuehtoa 14 pv netto. Tapauskohtaisesti voimme neuvotella tarkemmista ehdoista.

4.3 Laskulla myymisen ehtona on aina, että yrityksestä tai yhteisöstä on toimitettu tuorein tuloslaskelma ja tase suoraan meille, eikä maksuhäiriöitä ole. Yksityishenkilöiden ollessa kyseessä, sovelletaan aina kohtaa 4.1.

4.4 Laskutusasiakkaaksi ei tarvitse hakea erikseen, vaan varmistamme luottotiedot aina jokaisen tilauksen yhteydessä. Jos et ole ostanut aikaisemmin, toimita meille aluksi työnantajan kirjallinen valtuutus oikeudesta tehdä ostoksia laskulla, jollet kuulu yrityksen johtokuntaan. Tarkistakaa sisältääkö saamanne toimitus laskun. Mikäli saamanne toimitus ei sisällä laskua ja ette saa sitä postitse viiden arkipäivän kuluessa, ottakaa yhteyttä Jymir Oy:hyn.

4.5 Mikäli työnantajasi maksaa laskulla tai toimitusosoite eroaa laskutusosoitteesta, toimita tästä vapaamuotoinen valtakirja meille. Toimita valtakirja meille heti tilauksen jättämisen jälkeen, muuten tilauksen käsittely viivästyy.

4.6 Lähettämällä meille yllä määritellyt tiedot heti tilauksen jättämisen jälkeen varmistat tilauksen nopean käsittelyn.

5. Palautusoikeus

5.1 Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus postipaketin tai noutotilauksen noutohetkestä alkaen (mukaan lukien viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien noutopäivä). Tuote on palautettava tai vaihdettava viimeistään 14:ttä päivää seuraavana arkipäivänä, eli jos 14. päivä on esimerkiksi lauantai, on tuote postitettava tai tuotava viimeistään maanantaina. Esim. jos asiakas on tilannut tuotteet 1.12 ja saanut ne 11.12, on viimeinen palautuspäivä 26.12. Koska tämä on pyhäpäivä, palautus tulee tehdä viimeistään 27.12.

5.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Kuluttaja voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön.

5.3 Palautusoikeus ei koske koskaan mm. avattuja kertakäyttötuotteita.

5.4 Yritysasiakkailla määrätyillä tuotteilla ei ole lainkaan palautus- tai tilauksen peruutusoikeutta.

5.5 Palauttaminen on kuluttajalle maksutonta ja tapahtuu käyttäen joko Postin tai Matkahuollon asiakaspalautusta. Muilla toimitustavoilla toimitetuissa tuotteissa käytetään sitä toimitustapaa, jolla tuote on alun perin toimitettu. Asiakkaan on käytettävä aina palautuslomaketta.

5.6 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti on lunastettu tai noudettu kuljetusyhtiöltä, tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä, jolloin paketti on lunastettu esimerkiksi Postin tai Matkahuollon kuitin tai Kaukokiidon rahtikirjan avulla.

5.9 Jos poikkeustapauksessa Jymir Oy hyväksyy myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen, veloitetaan omia kuluja kuitenkin vähintään 25% tuotteen hinnasta.

5.10 Hyväksyttävän tuotepalautuksen määritelmät:

a) Tuote on alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman ylimääräisiä merkintöjä tai jälkiä.

b) Mukana on kopio kuitista / lähetteestä.

c) Palautus tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.

5.11 Emme lunasta maksamattomia tai luottopakettilähetyksiä (palautuksia).

5.12 Emme vastaanota lähetyksiä, joita ei toimiteta perille asti Jymir Oy:lle (ovelle).

5.13 Jymir Oy ei hyväksy tuotteen palautusta, mikäli palautettava tuote on pakattu huonosti (esim. särkyvä tuote on lähetetty ilman pehmusteita).

5.14 Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Viallisen tuotteen / osan etsiminen osapaketista on erillinen maksullinen palvelu. Veloitamme myös kolmannen osapuolen takuuseen kuulumattomat kulut.

5.15 Puutteelliset palautukset lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

5.16 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

5.17 Ulkomailta tehtyjen palautusten toimituskulut joutuu asiakas maksamaan itse.

6. Takuu ja tuotteiden virhe

6.1 Kaikilla kulutustuotteilla elintarvikkeita lukuun ottamatta on Jymir Oy:llä kuluttajansuojalain 5. luvun mukainen kuuden kuukauden virhevastuu.

6.2 Takuu on myyjän tai aikaisemman myyntiportaan vapaaehtoisesti antama lisäsitoumus virhevastuun lisäksi. Takuun antaja vastaa siitä, että tuote toimii annetun määräajan. Jymir Oy:n tuotteilla takuu on yleensä 6 - 36 kuukauden pituinen alkaen ostopäivästä.

6.3 Jymir Oy vastaa vain itse antamastaan takuusta ja sanoudumme irti aina valmistajan antamista pidemmistä takuuajoista. Tarkan Jymir Oy:n, maahantuojan tai valmistajan tarjoaman takuuajan näet tuotteen kohdalta hinnastosta tai ostokuitista. Takuuaika koskee itse tuotetta ja esimerkiksi tuotteen akulla saattaa olla lyhempi takuuaika, josta erikseen mainitaan Kuntokaupan tuotetietojen yhteydessä, ohjekirjassa tai valmistajan sivuilla.

6.4 Mikäli tuotteen valmistaja, maahantuoja tai valtuuttama huoltoliike tarjoaa tuotteelle takuun, rajoittuu Jymir Oy:n velvollisuus hoitaa tuotteen takuu aina kuluttajasuojalain 5. luvun yleisiin virhesäännöksiin.

6.5 Kaikki takuupalautukset testataan ensin ja suoritetaan odottaessa tai pikatakuuna vain lisämaksusta. Takuun edellytyksenä on tuotteen käyttäminen valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Jymir Oy voi vapautua takuuvastuusta, jos havaitaan todennäköiseksi, että tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käytöstä tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta, josta voidaan olettaa, että tuotteen käyttötapa ei ole ollut Jymir Oy:n olettaman lainen. Yhtälailla mikäli myöhemmin esimerkiksi valmistajan tai huoltoliikkeen toimesta havaitaan että tuote on rikkoutunut asiakkaan huolimattomuudesta, on Jymir Oy:llä oikeus veloittaa korjauksesta aiheutuneet kulut.

6.6 Takuu ei kata tuotteen epätarkoituksenmukaista käyttöä. Epätarkoituksenmukaista käyttöä on muun muassa kotikäyttöön tarkoitetun tuotteen käyttäminen ammatti- tai yhteisökäytössä. Muutosten tekeminen tuotteeseen tai sen omatoiminen korjaaminen epäävät aina takuun.

6.7 Mikäli tuote on rikkoutunut jonkun kohdassa 6.5 tai 6.6 mainitun seikan johdosta, tuotepalautus palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulut.

6.8 Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

6.9 Huollot suoritetaan aina Jymir Oy:n tai Jymir Oy:n valtuuttaman tahon toimesta. Paikanpäällä huoltoja ei tehdä muutoin kuin erikseen siitä sopimalla.

6.10 Emme lunasta maksamattomia, postiennakko- tai luottopakettilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia). Palautukset tai takuulähetykset tulee tehdä joko tuomalla tuote Jymir Oy:lle tai asiakaspalautuksena Postin, Matkahuollon tai Kaukokiidon toimesta, riippuen siitä, mitä yhtiöistä on alun perin käytetty tuotteen toimittamisessa asiakkaalle. Asiakaspalautukset edellä mainittuja yhtiöitä käyttäen ovat lähettäjälle ilmaisia Suomesta lähetettäessä. Muita toimitustapoja käytettäessä tai ulkomailta lähetettäessä Jymir Oy ei vastaa lähetyskuluista.

6.11 Kun asiakas lähettää Jymir Oy:lle jotain, on hänen pakattava lähetys hyvin, käytettävä tarvittaessa antistaattisesta pakkausmuovia ja lähettää lähetys tarvittaessa särkyvänä. Käyttämällä palautuksessa alkuperäistä paketointia ja pehmustetta, varmistetaan tuotteen perille saapuminen ehjänä. Jymir Oy ei hyväksy tuotteen palautusta, mikäli kuluttaja on jättänyt täysin noudattamatta pakkausvinkkejä (esim. särkyvä tuote on lähetetty ilman pehmusteita). Kuljetusyhtiön aiheuttama palautuksen särkyminen on myyjän ja Jymir Oy:n vastuulla.

6.12 Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Palautus on aiheeton mm. jos tuote on ehjä, se ei ole takuu- tai palautusajan piirissä tai palautus- / takuukorjauksen määritelmä ei muuten täyty. Viallisen tuotteen / osan etsiminen osapaketista on erillinen maksullinen palvelu. Veloitamme myös kolmannen osapuolen takuuseen kuulumattomat kulut, mm. korjausarviot.

6.13 Puutteellisesti takuuhuoltoon lähetetyt tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

6.14 Emme pääsääntöisesti hoida minkään tuotteen takuukorjausta odottaessa, vaan tuotteen takuuhuolto hoidetaan kuluttajasuojalain määrittelemässä kohtuullisessa ajassa.

7. Muuta

7.1 Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

7.2. Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti (esim. sähköpostilla tai kirjeitse). Puhelimessa tehtyjä kaupan purkamisia tai alennuksia voi olla myöhemmin jälkikäteen vaikea tarkistaa tai varmentaa.

7.3 Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattavat poiketa tarjotusta tai sisältää tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon.

8. Rekisteriseloste

Rekisterin pitäjällä on oikeus käyttää asiakkaan tilauksen yhteydessä tai muutoin ilmoittamia henkilötietoja (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) ja tilaustietoja tilaustenkäsittelyyn, markkinointiin ja asiakassuhteen hoitamiseen liittyvissä tehtävissä. Henkilörekisterin tiedot ovat yrityksemme sisäistä tietoa, eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle.

Henkilötietolain (523/99) 10§:n mukainen rekisteriseloste:

8.1 Asiakasrekisterin pitäjä

Jymir Oy
Kohmankaari 3
33310 Tampere
Y-tunnus: 2147624-3

8.2 Asiakasrekisteriä hoitava henkilö

Matias Kukkonen

8.3 Asiakasrekisterin nimi

Kuntokauppa.fi verkkokaupan asiakasrekisteri

8.4 Asiakasrekisterin käyttötarkoitus

Kuntokauppa.fi verkkokaupan käyttäjärekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään tilaustenkäsittelyyn, markkinointiin ja asiakassuhteenhoitoon liittyvissä tehtävissä.

8.5 Tietojen luovutus ja niiden suojaus

Henkilörekisterin tiedot ovat yrityksemme sisäistä tietoa, eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle. Asiakastiedot on tallennettu ulkopuolisen palveluntarjoajan salasanalla suojattuun palvelinjärjestelmään, johon on pääsy ainoastaan yrityksemme henkilökunnalla.

Asiakkaalla on oikeus tarkistaa häntä koskevat tiedot rekisteristä ottamalla yhteyttä rekisterinpitäjään.