Crosstrainerin hyödyt

Tehokas treeni crosstrainerilla on monin eri tavoin todella hyödyllinen kuntoilumuoto. Crossarilla treenaaminen perustuu elliptiseen liikerataan, jossa jalkojen liikerata ulottuu riittävän pitkälle taakse ja lonkka pääsee ojentumaan. Tällaisen crosstrainerin liikerata muistuttaa ladulla hiihtämistä. Suomalaisille tuttu liikuntamuoto on todella tehokas, mutta valitettavasti se onnistuu vain osan vuodesta. Riittävän laajan liikeradan antava crosstrainer tuo hiihtotreenin omaan olohuoneeseen koko vuodeksi, oli sää millainen tahansa.

Crosstrainer kuluttaa tehokkaasti rasvaa ja kehittää myös kestävyyttä sekä hapenottokykyä. Treenin voi tehdä säällä kuin säällä, vaikka katsomalla omaa lempiohjelmaa ja samalla saa hyvän annoksen liikuntaa, kuin huomaamatta. Crosstrainer on kotikuntoilulaite, joka kohentaa kerralla niin hapenottokykyä kuin lihaskuntoa ja samalla se polttaa nopeaan tahtiin kaloreita, toimii tehokkaasti painonpudotuksessa ja muokkaa vartaloa. Liikunta on tehokkaimmillaan, kun kaikki kehon suuret lihasryhmät työskentelevät – tavoitellaan sitten kalorien kulutusta tai lihaskuntoa. Crosstrainer on hyvä vaihtoehto niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin liikkujalle, sillä laitteen voi säätää niin, että kuntoilet oman kuntotasosi mukaan. Crosstrainerin liike on myös nivelille lempeä. Liikerata ei aiheuta tärähdyksiä tai töksähtäviä pysähdyksiä, jotka kuormittaisivat niveliä. Siksi crosstrainer on mainio kuntoiluväline kaikille huippu-urheilijoista kuntoutujiin!

Järjestys: