Ostoskori on tyhjä!
Eturattaan vaihto liki väistämätön ajomukavuuden kannalta
Pyörä toimitetaan tällä hetkellä 38/16 oletusvälityksellä, joka tarkoittaa sitä että tasaisella maalla saa sotkea hiki otsalla jotta pääsee edes tyydyttävään matkanopeuteen. Jos polkee tavallista mukavuusvauhtia, pyörä ei kulje yli 15 km/h. Ongelma ratkeaa vaihtamalla eturattaaksi 44-hampainen ratas, jolloin keskinopeus nousee kuin huomaamatta. Koska fyysisesti pyörän runkoon ei mahdu 44-hampaista isompaa, seuraavaksi tarkoitus on kokeilla pienempää takaratasta vielä suuremman välityssuhteen aikaansaamiseksi. Pyöräilystä on pitkästä aikaa tullut taas hauskaa! Tekee mieli lähteä pyöräilemään ihan vaan "muuten vaan"!Kätevä menopeli!
Agile+ on oikein näppärä sähköpyörä, jota ei aluksi sähköpyöräksi tunnistakaan. Pari kesää polkemista takana ja hyvin on luistanut! Työmatkaa on n. 13,5 km suuntaansa, ja akulla pääsee edestakas 2-3 kertaa yhdellä latauksella - riippuen tietty, kuinka isolla avustuksella polkee. Ja vaikka akku tai avustus loppuisikin, ei sitä ainakaan tasaisella huomaa, kun pyörä on niin kevyt käsitellä. Tulee myös lähdettyä aika matalalla kynnyksellä muutenkin pyöräilemään, esim. markettiin. Hieman jämäkkä ajotuntuma tässä on, kun renkaat ovat aika kapeat, mutta ei pahasti.Loistava
Upea pyörä, kevyt polkea ilman avustinta ja aivan mahtava avustimen kanssa, alkuun kun malttaa kaikki säädöt jarruista lähtien laittaa kohilleen niin meno on upeaa. Ostin näitä 2kpl, toisen vaimolle ja toisen itselle, kyllä on hienoa akella yhdessä. Pyörässä ei vielä ainakaan mitään vikoja ole ilmennyt. Käytiin molemmat Vantaan toimipisteesä testaamassa ja siellä oli hyvin asiantunteva myyjä kertomassa pyörästä.Riippuu ajajasta ja matkasta
Pienelle 154 ihmiselle aika korkea on tuo runko. Polkimet täytyy laittaa aina ensin sopivalle korkeudelle, että pääsee lähtee kyytiin. Mun jalka on aina mustelmilla, kun noi rungon vesipulloruuvit käy reiteen fillariin noustessa ja alas tultaessa. Akku kestää, mut kun nopeesti hurautat sen noin 25 km tunnissa, niin sittenpä tää ei enää avustele sua, vaan poljet ihan ite. Noo ylämäet onneksi avustelee mukavasti ja helpottaa siten ajeluasi. Kaikki ovat niin korkearunkoisia, olisin muuten ostanut fatbiken tai maastopyörän, jossa ärhäkkä moottori.Laadukas kokonaisuus
Hyvä pyörä. Vie kevyesti 115kg kuljettajaa maastossa. Voimaa vähintäänkin riittävästi. Säätöjen ansiosta saa hyvän ajoasennon.pientä säätämistä oli
nyt tuli tälläinen pyörä ei ajettu vielä tällä mutta tarkastettu ja koottu nämä osat mitkä koottu aokaisemmin niin piti sääätää itse kun ei pelanneet vaihteet ei ollut säädöt kohdallaan .aikaisemmin keväällä tuli 300 isompi runkoinen siihen ei ole tarvinnut tehdää mitää muuta kuin ajaa hienosti pelannut suosittelen nautinto ajella.Ranger 300
Ostin vuosi sitten heinäkuussa (2021)kyseisen pyörän ja ajanut sillä yli 2000 km metsäteitä ja maastoo eikä mitää vikaa vielä ole ilmaantunut, samat ketjut sekä rattaat on yhä eikä vaihtopaineita tunnu vieläkään olevan,kunnolla kun huoltaa ja huolehtii nii kyllä toimii.(itse huoltanut ensihuollon jälkeen parikertaa kaikki laakerit putsannu ja voidellu)keskiarvo akulle olis joku 120km per lataus mutta huippu on ollu 155km mutta vetelää maastoo noin 100km max ,itse painan noin 90kg.kokeilin tässä kaverin 6000€ trekkiä ja sanoisin että oma on parempi ja akunkesto huomattavasti pidempi..ainut mitä kaipais vakioksi nii etäsäädettävä satulatolppa nii sitte olis täydellinen????Ensimmäinen sähköpostiviestimme on tulossa piakkoin,
joten tarkkaile sähköpostiasi.
Ohjeet
Eturattaan kiinnityksen kanssa ongelmia, ohjeet olisi saaneet olla paremmat/selkeämmät