Ostoskori on tyhjä!
Ohjeet
Eturattaan kiinnityksen kanssa ongelmia, ohjeet olisi saaneet olla paremmat/selkeämmätRanger 300
Ostin vuosi sitten heinäkuussa (2021)kyseisen pyörän ja ajanut sillä yli 2000 km metsäteitä ja maastoo eikä mitää vikaa vielä ole ilmaantunut, samat ketjut sekä rattaat on yhä eikä vaihtopaineita tunnu vieläkään olevan,kunnolla kun huoltaa ja huolehtii nii kyllä toimii.(itse huoltanut ensihuollon jälkeen parikertaa kaikki laakerit putsannu ja voidellu)keskiarvo akulle olis joku 120km per lataus mutta huippu on ollu 155km mutta vetelää maastoo noin 100km max ,itse painan noin 90kg.kokeilin tässä kaverin 6000€ trekkiä ja sanoisin että oma on parempi ja akunkesto huomattavasti pidempi..ainut mitä kaipais vakioksi nii etäsäädettävä satulatolppa nii sitte olis täydellinen????Laadukas kokonaisuus
Hyvä pyörä. Vie kevyesti 115kg kuljettajaa maastossa. Voimaa vähintäänkin riittävästi. Säätöjen ansiosta saa hyvän ajoasennon.Eturattaan vaihto liki väistämätön ajomukavuuden kannalta
Pyörä toimitetaan tällä hetkellä 38/16 oletusvälityksellä, joka tarkoittaa sitä että tasaisella maalla saa sotkea hiki otsalla jotta pääsee edes tyydyttävään matkanopeuteen. Jos polkee tavallista mukavuusvauhtia, pyörä ei kulje yli 15 km/h. Ongelma ratkeaa vaihtamalla eturattaaksi 44-hampainen ratas, jolloin keskinopeus nousee kuin huomaamatta. Koska fyysisesti pyörän runkoon ei mahdu 44-hampaista isompaa, seuraavaksi tarkoitus on kokeilla pienempää takaratasta vielä suuremman välityssuhteen aikaansaamiseksi. Pyöräilystä on pitkästä aikaa tullut taas hauskaa! Tekee mieli lähteä pyöräilemään ihan vaan "muuten vaan"!Kätevä menopeli!
Agile+ on oikein näppärä sähköpyörä, jota ei aluksi sähköpyöräksi tunnistakaan. Pari kesää polkemista takana ja hyvin on luistanut! Työmatkaa on n. 13,5 km suuntaansa, ja akulla pääsee edestakas 2-3 kertaa yhdellä latauksella - riippuen tietty, kuinka isolla avustuksella polkee. Ja vaikka akku tai avustus loppuisikin, ei sitä ainakaan tasaisella huomaa, kun pyörä on niin kevyt käsitellä. Tulee myös lähdettyä aika matalalla kynnyksellä muutenkin pyöräilemään, esim. markettiin. Hieman jämäkkä ajotuntuma tässä on, kun renkaat ovat aika kapeat, mutta ei pahasti.Mahtava sähköpyörä
Nyt 200km ajanut työmatkoja tällä ( ees taas 20km) ja mäet polkaisee hetkessä ylös. Ainoana omana miinuksena tajusin; ettei Keskimoottori lähdekään niin tehokkaasti vetään ylämäessä kuin takamoottori mikä mieheni Helkama pyörässä on VAIKKA tässä Avassa on Newton vääntöön enemmän. Varmasti mielipide asioitakin. Olen päässyt akulla ~70 km kun joutuu työmatkalla aina suuntaansa käyttää 4 tai 5 tasoo parissa ylämäessä. Muuten tasaisella ajolla 1-2. Ilman avustusta tosi raskas ajaa. Toisaalta kaipaa ehkä enemmän vaihteitakin, kun noin tehokas moottori, mutta PÄRJÄÄ! Tällä tullaan taittamaan kesän pidemmät pyöräretketkin. 5/5 siis arvosana ja pyöräilyintoo on tullut huimasti tämän myötä.Kiireesti koottu
Olen ajanut FitNord Ranger 500 pyörällä nyt n 350 km. Ensihuollon lisäksi takana yksi takuukorjaus; moottori oli koottaessa jäänyt löysään ja aiheutti luonnollisesti ääntä poljottaessa. Lisäksi takavaihtaja oli vaihdettava astetta parempaan Shimanoon. Ensivaikutelma pyörästä oli että "että kiireessä koottu". Nyt alkuhämmennyksen jälkeen on pyörällä ajettu muutama pidempi lenkki; akku kestää minkä valmistaja lupaa kun vain käyttää ensimmäistä voimatasoa. Ajettavuus on hyvä , kuten myös rullausominaisuudet. Odotan jännittyneenä miten pyörä kestää jatkossa.....Loistava akun kesto
Pyörässä on loistava akun kesto! Pääsee pitkiäkin matkoja yhdellä latauksella.Ensimmäinen sähköpostiviestimme on tulossa piakkoin,
joten tarkkaile sähköpostiasi.
Riippuu ajajasta ja matkasta
Pienelle 154 ihmiselle aika korkea on tuo runko. Polkimet täytyy laittaa aina ensin sopivalle korkeudelle, että pääsee lähtee kyytiin. Mun jalka on aina mustelmilla, kun noi rungon vesipulloruuvit käy reiteen fillariin noustessa ja alas tultaessa. Akku kestää, mut kun nopeesti hurautat sen noin 25 km tunnissa, niin sittenpä tää ei enää avustele sua, vaan poljet ihan ite. Noo ylämäet onneksi avustelee mukavasti ja helpottaa siten ajeluasi. Kaikki ovat niin korkearunkoisia, olisin muuten ostanut fatbiken tai maastopyörän, jossa ärhäkkä moottori.