Ostoskori on tyhjä!
Kevyt ja helppokäyttöinen
Oon nyt muutaman kuukauden ajellut ja olen tosi tyytyväinen. Pyörä on kevyt polkea, vaihteisto on yksinkertainen ja helppo käyttää. Akku latautuu yllättävän nopeasti ja kestää pitkään. (Mulla on aiempaa kokemusta toisen merkkisistä sähköpyörästä)Yllättävän ihana
Oli helppo koota. Tunnissa valmis menopeli. Ajoasennon sai sopivan pystyksi. Avustus on niin tehokas, että pyöräilymatkan ovat moninkertaistuneet. Akku ei ole vielä tajunnut, että pitäisi kestää 150 tuntia.Loistopyörä
Todella tyytyväinen pyörään. Siinä on kaikki tarpeellinen. Lisäksi plussaa, 3 runkovaihtoehtoa. Mukavaa pyöräilyä ????Ohjeet akulle ja joustokeula
Koitin ohjevihkon mukaan ottaa akkua pois ei lähtenyt,mutta vahingossa siirsin akkua hieman vasemmalle yläosasta ja akku lähti irti. Joustokeula pohjaa kuopissa liian helposti ja säätömutterista ei ole apua siihen. 5 tason avustus ylämäessä todella hyvä.Loistava
Upea pyörä, kevyt polkea ilman avustinta ja aivan mahtava avustimen kanssa, alkuun kun malttaa kaikki säädöt jarruista lähtien laittaa kohilleen niin meno on upeaa. Ostin näitä 2kpl, toisen vaimolle ja toisen itselle, kyllä on hienoa akella yhdessä. Pyörässä ei vielä ainakaan mitään vikoja ole ilmennyt. Käytiin molemmat Vantaan toimipisteesä testaamassa ja siellä oli hyvin asiantunteva myyjä kertomassa pyörästä.Kätevä menopeli!
Agile+ on oikein näppärä sähköpyörä, jota ei aluksi sähköpyöräksi tunnistakaan. Pari kesää polkemista takana ja hyvin on luistanut! Työmatkaa on n. 13,5 km suuntaansa, ja akulla pääsee edestakas 2-3 kertaa yhdellä latauksella - riippuen tietty, kuinka isolla avustuksella polkee. Ja vaikka akku tai avustus loppuisikin, ei sitä ainakaan tasaisella huomaa, kun pyörä on niin kevyt käsitellä. Tulee myös lähdettyä aika matalalla kynnyksellä muutenkin pyöräilemään, esim. markettiin. Hieman jämäkkä ajotuntuma tässä on, kun renkaat ovat aika kapeat, mutta ei pahasti.Eturattaan vaihto liki väistämätön ajomukavuuden kannalta
Pyörä toimitetaan tällä hetkellä 38/16 oletusvälityksellä, joka tarkoittaa sitä että tasaisella maalla saa sotkea hiki otsalla jotta pääsee edes tyydyttävään matkanopeuteen. Jos polkee tavallista mukavuusvauhtia, pyörä ei kulje yli 15 km/h. Ongelma ratkeaa vaihtamalla eturattaaksi 44-hampainen ratas, jolloin keskinopeus nousee kuin huomaamatta. Koska fyysisesti pyörän runkoon ei mahdu 44-hampaista isompaa, seuraavaksi tarkoitus on kokeilla pienempää takaratasta vielä suuremman välityssuhteen aikaansaamiseksi. Pyöräilystä on pitkästä aikaa tullut taas hauskaa! Tekee mieli lähteä pyöräilemään ihan vaan "muuten vaan"!Ohjeet
Eturattaan kiinnityksen kanssa ongelmia, ohjeet olisi saaneet olla paremmat/selkeämmätEnsimmäinen sähköpostiviestimme on tulossa piakkoin,
joten tarkkaile sähköpostiasi.
Kevyt ja helppokäyttöinen
Oon nyt muutaman kuukauden ajellut ja olen tosi tyytyväinen. Pyörä on kevyt polkea, vaihteisto on yksinkertainen ja helppo käyttää. Akku latautuu yllättävän nopeasti ja kestää pitkään. (Mulla on aiempaa kokemusta toisen merkkisistä sähköpyörästä)