Yritystiedot

Kotikuntoilijan aarresaari – hyödyllisiä ja hyvälaatuisia kuntoiluvälineitä asiantuntevalla opastuksella ja niin edullisella hinnalla, että sinun ei tarvitse etsiä muualta.

Henkilökunta

Keväällä 2015 asiakkaamme auttoivat meitä valitsemaan missiomme kiteyttävän sloganin, jonka voit nähdä sivun yläosassa. Teemme töitä koko henkilökuntamme voimin sen eteen, että missiomme toteutuu päivittäisessä toiminnassamme. Asiakkaidemme tyytyväisyys ja palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, joten annathan sinäkin meille palautetta asioituasi kanssamme! Voit myös lukea muiden asiakkaiden jättämiä kauppa-arvioita.

Kuntokauppa.fi on Jymir Oy:n (y-tunnus 2147624-3) virallinen aputoiminimi. Myymälämme ja varastomme sijaitsevat Tampereen Tesomalla Ristimäen pienteollisuustalossa.

Palvelemme arkisin klo 10-17.

Suomen Kuntokauppa
Kohmankaari 3
33310 Tampere

Soita meille, laita sähköpostia tai kysy online-chatissa!
asiakaspalvelu@kuntokauppa.fi
 
045 2780 820

Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin kahden arkipäivän kuluessa. Otathan yhteyttä vain kertaalleen suuremman ruuhkan ja päällekkäisyyksien välttämiseksi.

LASKUTUSTIEDOT TOIMITTAJILLE

Laskutusosoitteemme sekä verkkolaskutuksen että skannauspalvelun osalta muuttuvat 3.4.2020 lähtien.

1. Verkkolaskuosoite (ensisijainen)
  • Verkkolaskuosoite (OVT-tunnus): 003721476243
  • Operaattori: Maventa
  • Operaattoritunnus: 003721291126
    • Huom! Operaattoritunnus on DABAFIHH, jos lähettäjä käyttää pankkia operaattorina
2. Mikäli verkkolaskutus ei yrityksellänne onnistu, voitte toimittaa laskun sähköpostitse PDF-tiedostona
  • Sähköpostitse laskut erillisinä PDF-tiedostoina: 21476243(at)scan.netvisor.fi
    • Jokainen lasku pitää olla omassa PDF-tiedostossa
    • Voitte toimittaa useamman PDF-tiedoston samassa sähköpostissa
    • Muuta materiaalia ei voi toimittaa sähköpostitse (automaattikäsittely)
3. Postitse skannauspalveluumme (mikäli kumpikaan ylläolevista ei onnistu):

Jymir Oy
21476243
PL 100
80020 Kollektor Scan
  • Skannausosoitteeseen lähetetään vain ja ainoastaan laskuja (automaattinen käsittely)
  • Osoitteen tulee löytyä kaikista skannauspalveluun toimitetuista laskuista (ei pelkästään kirjekuoresta)
  • Mikäli skannauspalvelun postilokero-osoitteeseen toimitetaan muuta materiaalia kuin laskuja, tullaan ne tuhoamaan skannaamatta
 

HUOM! Kaikki muu kuin suora laskuposti lähetetään posti- ja käyntiosoitteeseemme.