Sähköpyörän hinta: Arvostelut

Takaisin kategoriaan
Järjestys:

Arvostelut

4.4 / 5
4,4
  • 03.11.2022
    5 / 5
    Ranger 300
    Ostin vuosi sitten heinäkuussa (2021)kyseisen pyörän ja ajanut sillä yli 2000 km metsäteitä ja maastoo eikä mitää vikaa vielä ole ilmaantunut, samat ketjut sekä rattaat on yhä eikä vaihtopaineita tunnu vieläkään olevan,kunnolla kun huoltaa ja huolehtii nii kyllä toimii.(itse huoltanut ensihuollon jälkeen parikertaa kaikki laakerit putsannu ja voidellu)keskiarvo akulle olis joku 120km per lataus mutta huippu on ollu 155km mutta vetelää maastoo noin 100km max ,itse painan noin 90kg.kokeilin tässä kaverin 6000€ trekkiä ja sanoisin että oma on parempi ja akunkesto huomattavasti pidempi..ainut mitä kaipais vakioksi nii etäsäädettävä satulatolppa nii sitte olis täydellinen????
    Kari
  • 01.06.2022
    5 / 5
    Takuu/varaosien saanti heikkoa
    Pyörä on hyvä ajettava ja ajoasento on itselle tosi hyvä. Ainut todella suuri miinus on että kun pyörään tuli vika ja vein sen takuu remonttiin niin varaosien saanti on tooodella hidasta. 3vk ollut remontissa eikä varaosia kuulu eikä näy..
    Tomppa
  • 15.05.2022
    5 / 5
    On ollut rahan arvoinen
    Nyt reilut 300 kilsaa takana. Ollut kyllä huikee peli. Nostin heti rajoittimen 30km/t. Se on helppo tehdä suoraan näytöltä eikä ylimääräisiä johtohässäköitä tarvitse tilata. Kulkee kuin unelma eikä pääse vittumainen vastatuulikaan haittaamaan kun moottori antaa kivasti lisäpotkua. Suosittelen kyllä lämpimästi. Lakisääteiset etu ja takavalot ovat täyttä sontaa joten ainakim etuvalon joutuu päivittämään. Melkein kannattaisi tarjota heti nostoa parempaan pientä korvausta vastaan eikä antaa halvinta kiinalaista paskaa mitä löytyy. Etuvalo nimittäin todella surkea tekele.
    Kaitsu
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

3.3 / 5
3,3
  • 27.09.2021
    5 / 5
    Eturattaan vaihto liki väistämätön ajomukavuuden kannalta
    Pyörä toimitetaan tällä hetkellä 38/16 oletusvälityksellä, joka tarkoittaa sitä että tasaisella maalla saa sotkea hiki otsalla jotta pääsee edes tyydyttävään matkanopeuteen. Jos polkee tavallista mukavuusvauhtia, pyörä ei kulje yli 15 km/h. Ongelma ratkeaa vaihtamalla eturattaaksi 44-hampainen ratas, jolloin keskinopeus nousee kuin huomaamatta. Koska fyysisesti pyörän runkoon ei mahdu 44-hampaista isompaa, seuraavaksi tarkoitus on kokeilla pienempää takaratasta vielä suuremman välityssuhteen aikaansaamiseksi. Pyöräilystä on pitkästä aikaa tullut taas hauskaa! Tekee mieli lähteä pyöräilemään ihan vaan "muuten vaan"!
    lupina
  • 18.08.2021
    4 / 5
    Tuote on hyvä. Kaupan päälle luvattua lokari tarakkapakettia emme ole vielä saaneet.
    pele
  • 26.08.2021
    2 / 5
    Asiakaspalvelu on asiallista ja ystävällistä.
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

3.8 / 5
3,8
  • 29.05.2023
    5 / 5
    Muuten aivan loistava pyörä. Mut jouduin uusimaan kettingin ku meni poikki lähti lukko irti. Liian löysä oli. Ollut noin 2kk. Ajanut olen 900 jo
    Joonas
  • 21.05.2023
    5 / 5
    2000 km ajettu
    2000 km ajettu, toiminut erinomaisesti. Läpi talven ja kevään ajelin kaikilla mahdollisilla keleillä, maastossa ja teillä. Asfaltilla renkaiden ääni kova, ei tahdo kuulla takaa tulevia autoja. Kolin maastoreitillä nautin suuresti, turvallista menoa suurissa alamäissä ja vääntöä jyrkissä ylämäissä. Suosittelen!
    Kari
  • 21.10.2021
    5 / 5
    Ensimmäiset 200 km
    Reilut 200 km ja ensihuolto takanapäin. Ainoa varsinainen vika oli akun yhden ruuvin melkein irtoaminen. Onneksi huomasin ladattaessa eikä ruuvi ehtinyt tippua. Maastossa sopii melkein polulle kuin polulle, mutta suurehkoja kiviä sisältäviä polkuja kannattaa vältellä. Akku kestää pitkään, mutta riippuu tietenkin käytöstä. 90 km lenkin jälkeen mittarinäyttö osoitti tyhjää, mutta ecoavustus kuitenkin toimi. Reitistä puolet oli asvalttia, loput pääosin pieniä hiekkateitä ja muutamia km metsäpolkuja. Aikaa kului noin 5,5 tuntia. Ecoavustuksella kulutus on maltillista ja jo kohtuullisen voimakasta. Seuraava taso tour kuluttaa liikaa pidemmille matkoille. Koko matkasta tour oli käytössä vain 15 km. Tehokkaimmat avustustasot ovat selkeästi tarkoitettu maastoon, vääntöä kyllä riittää. Ensihuolto Sastamalan Neonsportissa oli kiitettävä.
    Juha
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

4.1 / 5
4,1
  • 28.09.2022
    5 / 5
    Minulla on nyt ollut tämä sähköpyörä muutaman viikon ajan ja olen pyöräillyt noin 300 km. Todella vakaa. Hintaansa nähden tämä on luultavasti Ruotsin kiitettävin sähköpyörä. Alla muutamia vinkkejä niille, jotka miettivät sähköpyörän ostoa. 1. Tämä on singel speed pyörä. Ei tarvitse vaihdella vaihteita kun pyöräilee.
    Simon
  • 17.06.2022
    5 / 5
    Paras pyörä kuntoiluun jota olen käyttänyt. Teen säännöllistä 30 km lenkkiä. Akku riittää kolmeen tällaiseen kierrokseen kun sähkö avustaa vain ylämäessä. Pyöräilystä nauttii kun voi pitää vauhtia yllä ylämäessä eikä nivelet rasitu.
    53v kuntoilija
  • 01.09.2021
    5 / 5
    Aivan mahtava hankinta.
    Tarkoitus oli ostaa työmatkapyörä, mutta nyt on tullut muutenkin kuntoiltua. Kohta menee 300 km rikki.
    Miika Tuovinen
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

4.2 / 5
4,2
  • 24.04.2022
    5 / 5
    Tyytyväinen
    Mittarissa 250km (asfaltilla ajoa, 1 tai 2 avustustasolla) ja olen ollut todella tyytyväinen pyörään. Käyttöönotto oli helppo ja ohjeet selkeät. Lisäkilometrejä lenkkeihin tulee huomaamatta ja samalla syke pysyy kurissa. Sähkömoottori reagoi heti ja jarrut ovat sopivan tehokkaat.
    Aki
  • 15.10.2021
    5 / 5
    Oiva menopeli ????????
    Todella loistavaa ja vaivatonta kulkemista. Pyörälenkit saavat suunnittelemattomia lisäkilometrejä suunnitelluille lenkeille, niin mukavaa on tällä pyörällä ajaa. Jos jotain negatiivista pitää sanoa, niin nopeusmittari näyttää väärää nopeutta. 25km/h mittarin mukaan, todellinen nopeus noin 22,7km/h, eli avustus putoaa liian aikaisin pois, jonka myötä myös matkamittarin lukema vääristyy. Muuten olen ollut todella tyytyväinen hankintaan.
    Pasi
  • 11.07.2021
    5 / 5
    Pyörä on hintansa arvoinen
    Tyytyväinen
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

4.2 / 5
4,2
  • 08.07.2022
    5 / 5
    Venture 500 sähköpyörä on hyvä ostos
    Olen ollut erittäin tyytyväinen Venture 500 pyörään. Pyörä oli juuri ensihuollossa ja pari pientä puutetta hoidettiin moitteettomasti huollossa kuntoon.
    Rami
  • 20.06.2022
    5 / 5
    Mutta takuupalvelu pettä ei korvaa kosteusvaurioita jos sateessa ajat tai pysähdyt pitää olla aina kuivassa tilassa.
    Laitampa tännekkin vähän tietoa kuntokaupan takuun laajuudesta fitnordin sähköpyörion se loppuu kun laitat pyörään virran päälle ja polkaiset kerran meille sanottiin että pyörä pitää säilyttää aina säältä suojassa vaimon pyörästä näyttö huurti sisäpuolelta ,kuntokaupan takuu vastaava sanoi minulle että ei korvaa joutuisin itse maksamaan uuden ,pyörä on puolen vuoden vanha. Katsotaan miten vastaa Reklamaatioon.siis varoitus kuntokaupassa asioiville. Pistäkää jakoon .
    Retu
  • 14.06.2022
    5 / 5
    Tyytyväinen ostokseen.
    Pari viikkoo käytössä ollut ja oon tyytyväinen ostokseen. Mietein et miten päivitykset asennetaan. Vai onko tähän madollista edes asentaa
    Sami
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

4.4 / 5
4,4
  • 17.06.2024
    5 / 5
    Helkama-pyörä
    Hyvä pyörä. Olen ajanut sillä jo tuhansia kilometrejä. Pyörä huolletaan kerran vuodessa. Kaikki on toiminut tähän asti moitteetta. Pyörässäni on isompi akku, kapasiteettia ihan tarpeeksi.
    Hannu R.
  • 10.07.2024
    5 / 5
    Ajoasennon säätö fixsuksissa meni aikaa ( ohjaustanko, satula, mittarit) omien mittojen mukaan, mutta kannatti. Nautinto ajaa !! Nyt vain vielä kori eteen, niin homma täys 10!!! Kannatti käyttää aikaa ja vertailla eri pyörämalleja!
    Marjut K.
  • 10.07.2024
    5 / 5
    Helppo köyttöinen ja kevyt polkea! Pyöräilyinnostus on iskenyt taasen, vuosien tuon jälkeen!
    Terhi K.
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

5.0 / 5
5,0
  • 28.03.2022
    5 / 5
    Heikamalla ajelu on parasta ajelua
    Helkama XE10 ollut käytössä pari vuotta, 3700 km. Hienosti toiminut. Sähköavustus Loistava ja mikä parasta ajaminen ilman avustusta on kuin ajaisi tavallisella maastopyörällä, yhtä kevyttä. Tilasin vaimolle Helkama FE11 etujoustolla ja lapsille Helkama XE10. Helkama laatuun voi luottaa
    Heku
  • 15.09.2021
    5 / 5
    Suomessa valmistettu laatu pyörä.
    Esa
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

5.0 / 5
5,0
  • 20.05.2021
    5 / 5
    Hyvä hankinta.
    Kari
  • 27.04.2021
    5 / 5
    Hieno pyörä, tulee ihan mieleen armeijan vastaava vuodelta 95, toki tekniikka on päivitetty 2020-luvulle. Jämäkkä runko ja hyvä työn laatu, eroaa Helkama Oivasta etuhaarukan ja lokasuojien osalta. Kolme vaihdetta ja Shimano Steps DU-E6110 antaa riittäväksi vauhtia myös vastatuulessa. Jyrkät mäet nousee helposti 1. vaihteella ja ensimmäisen tason avustuksella. Ilman avustusta Jääkäri on ihan normaalin tuntuinen city-pyörä joka rullaa helposti, kunhan renkaissa on riittävästi painetta. Pyörä kulkee vakaasti myös hiekkatiellä leveiden renkaiden ansiosta. Akku lähtee irti telineestä helposti ja sen voi ladata sisällä pyörän mukana tulevan laturin avulla. Muista laittaa akkua päälle ennen ajo tai muuten avustus ja näyttö eivät ole käytössä. Käyttöönotto onnistui helposti, eli polkimet vain kiinni, ohjaustanko suoraan ja tarvittavat korkeussäädöt tankoon ja satulaan. Vaihteet oli säädetty valmiiksi ja ketjussakin oli jo rasvat.
    JN
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta

Arvostelut

5.0 / 5
5,0
  • 14.05.2021
    5 / 5
    Pyörä on aivan ihana, ja tilaus sujui mutkattomasti . Suosittelen !!!
    Eija
  • 30.04.2021
    5 / 5
    Hyvä ja tukeva pyörä, eikä liian raskas polkea edes ilman avustajaa
    Eija
Lue lisää arvosteluja tuotesivulta