NCM Prague Sähkömaastopyörä (468 Wh akku)
Tai osamaksulla alk 72,88 €/kk
NCM Prague on tehokkaalla sähkömoottorilla varustettu 21-vaihteinen sähkömaastopyörä, joka on täydellinen kumppani niin työmatka-ajoon kuin metsälenkeille. NCM Prague on suunniteltu pyöräilijöille, jotka haluavat laadukkaan ja kestävän sähköpyörän monipuoliseen ajoon, mutta eivät halua käyttää hankintaan koko omaisuutta.
Suurikapasiteettinen akku, tehokas moottori ja laadukkaat komponentit
NCM Praguen varusteluihin kuuluvat suurikapasiteettinen akku, tehokas moottori ja laadukkaat komponentit. 250W Das-Kit takamoottori tuottaa 55 Nm vääntöä, joka auttaa nousemaan jyrkemmätkin mäet vaivatta. Takamoottori myös vähentää ketjujen sekä rattaiden kuormitusta pidentäen niiden käyttöikää. Sähköpyörässä on kuusi avustustasoa, jotka keventävät polkemista halutun määrän mukaan. Huippunopeus avustettuna on 25 km/h ja 468Wh DEHAWK-akku mahdollistaa parhaimmillaan 90 km:n matkan yhdellä latauksella. Akku on helposti irrotettavissa, joten se on kätevä viedä sisälle säilyttämistä ja lataamista varten. Toimintojen ohjaaminen ja ajotietojen seuraaminen on helppoa selkeältä LCD-näytöltä.
Turvallisuus
Turvallisuutta tuovat Tektro-levyjarrut, jotka pysäyttävät pyörän nopeasti ja tasaisesti. Suntour CTX -joustohaarukka poistaa tärinää, vaimentaa iskuja ja tarjoaa ajomukavuutta niin kaduilla, poluilla kuin epätasaisilla teillä ajettaessa. Shimano Altus -vaihteisto toimii tarkasti ja 21 vaihdetta tarjoaa sopivan välityksen kaikkeen ajoon. Schwalbe Smart Sam -renkaat rullaavat erinomaisesti niin kaduilla kuin poluilla ja tarjoavat hyvän pidon erilaisilla alustoilla.
Katso tästä NCM Prague -sähkömaastopyörän esittelyvideo:
Miksi NCM Prague?
Huolellisesti valitut ja laadukkaat osat yhdistettynä upeaan muotoiluun sekä ergonomiseen runkoon tekevät NCM Prague -sähköpyörästä hinta-laatusuhteeltaan täysin lyömättömän. Rennon ajoasennon vuoksi se sopii hyvin kaupunkipyöräilyyn, mutta on tarpeeksi jykevää tekoa myös poluille.
Valitse NCM Prague, jos arvostat seuraavia ominaisuuksia:
- Hintaan nähden erittäin pitkä toimintasäde, jopa 90 km yhdellä latauksella
- Riittävä vääntö myös mäkiseen maastoon (55Nm)
- Yksi sähköpyörä, jolla pärjää niin työmatkajossa, lenkeillä kuin poluillakin
- Katseenkääntävä ulkonäkö
- Uskomaton hinta-laatusuhde
NCM Prague toimitetaan tukevassa pahvilaatikossa osittain koottuna. Kiinnitettäväksi jää ohjaustanko, satula, polkimet ja eturengas. Työhön menee aikaa noin 20-30 minuuttia, mukana toimitetaan sekä ohjeet että työkalut. Lue myös tekniset tiedot ja katso vinkit sähköpyörän kasaamiseen.
— Tilaa tämä monipuolinen ja hinta-laatusuhteeltaan loistava saksalaisvalmisteinen sähköpyörä heti!
- Moottori: Das-Kit X15 250W, 55Nm
- Akku: DEHAWK D5-3613H, 36V 13Ah 468Wh, USB-liitäntä
- Näyttö:Das-Kit L6, LCD, 6 avustustasoa, 6 km/h lähtöapu
- Laturi: SANS 36V 2A
- Runko: Alumiinia, 52cm
- Etuhaarukka: Suntour XCT-29
- Jarrut: Etu/Taka: Tektro mekaaniset levyjarrut
- Vaihteisto: Shimano Tourney
- Kampisarja: Shimano Altus
- Takavaihtaja: Shimano Altus
- Satula: Velo designed by NCM
- Renkaat: Schwalbe SMART SAM, 29"*2.25"
- Kahvat: VELO VLG-1189D3
- Polkimet: Wellgo B087
- Toimintasäde: Max. 90km Eco-tilassa
- Pyörän paino: 25kg
- Pakkauksen paino: 31kg
- Pakkauksen mitat (leveys*korkeus*pituus): 24cm*76cm*140cm
- Käyttäjän maksimipaino: 125kg
- Takuu: 24kk, akku 12kk
Katso tästä vinkit sähkömaastopyörän helppoon kokoamiseen.
NCM-pyörissä käytetään laajasti käytössä olevien komponenttivalmistajien, kuten Shimanon ja Schwalben valmistamia osia. Pyörien huollon saat siis paikalliselta pyörähuoltoliikkeeltäsi.
Huomioithan, että pyörälle on suositeltavaa tehdä ensihuolto maksimissaan 500 km käyttöönoton jälkeen. Tämä on pyörän käyttöiän kannalta erittäin tärkeää.
NCM Prague -käyttöohje SUOMI
Hintansa väärti
Tähän hintaluokkaan erittäin hyvä sähköpyörä. Olen nyt ajanut työmatka-ajoa noin 250 kilometriä. Kerran olen joutunut pyörää käyttämään tosin jo huollossa etuvaihtajan ja jarrujen säädön vuoksi, tuo ei kuitenkaan ollut mikään iso asia. Pyörän joustokeula on ehkä suurin heikoin lenkki, mutta sekin on vaihdettavissa muutamalla satasella huomattavasti parempaan, jolloin pyörän kokonaisukustannus pysyy vielä siltikin kohtuullisena.